På den här utbildningen uppgraderar vi innesäljare och de som sitter i en backoffice-funktion idag, och som har en stor kundkontakt. Här får man verktyg och träning i hur man genom positiv påverkan kan skapa merförsäljning och utveckla långsiktiga och lönsamma kundrelationer.
Man får tips och strukturer på hur agera vid inkommande samtal och utgående samtal för att öka försäljningen, samtidigt som kunden känner ett stort engagemang och professionalism.
Man får träning hur man kan bli bättre på avslutsprocessen – att ta hem affärer, och hur man skall hantera frågor eller invändningar framgångsrikt.
På den här utbildningen ger vi de verktygen till den funktionen som har störst kundkontakt, att via ett säljande beteende och agerande nå en professionell kundvård.
Målgrupp:
Konferensen riktar sig till innesäljare och de som sitter i en backofficefunktion och har mycket kundkontakt.
Upplägg:
2 dagar inklusive kvällsarbete dag 1, individuell uppföljning digitalt.
Pris:
16.500 SEK inklusive helpension
Kommande utbildningsdatum:
18-19/9 – Göteborg
21-22/11 – Stockholm
20-21/2 2024 – Göteborg
Kristian Hellsten
Med över 25 års erfarenhet av att bygga, träna, coacha och utveckla säljare, både nationell såväl som internationellt, får deltagarna mängder av praktiska råd, tips och strukturer för att göra dig som säljare riktigt framgångsrik.
kristian.hellsten@isl.se